KUNDETYPERÅDGIVNING | B2B & B2C

Kend din kundetype og få flere loyale kunder

Med en kundetyperådgivning, får du valgt den rigtige kundetype til din virksomhed, så du får mere værdi ud af din marketingsindsats.

EMOTIONELLE KUNDETYPER® B2B & B2C

Segmenteringsmetoden Emotionelle Kundetyper® fra Institut for kundetyper giver indsigt i dine kunders købsadfærd.

Metoden består af konkrete retningslinjer for hver af de fire emotionelle kundetyper. Emotionelle Kundetyper® bygger på otte års casestudier af mere end 3000 cases.

Med en kundetyperådgivning, får du valgt den konkrete kundetype du skal kommunikere til. Med indsigt i din kundetype, får du en klar og langsigtet retning for dit daglige arbejde med salg og markedsføring.

En retning, der tydeliggør hvordan du skal kommunikere og hvilke billeder, tekster, farver og grafiske elementer du skal bruge på eksempelvis hjemmesiden og sociale medier.
En brugervenlig metode, hvor du undgår at valke mellem gode ideer, antagelser og tendenser, samt hvilke budskaber der virker og hvilke der ikke virker.

FÅ SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL

Har du spørgsmål til kundetyper eller ønsker du at høre om en kundetyperådgivning er noget for dig, så er du velkommen til at kontakte mig.